A doua zi după ce și-a cumpărat o mașină Tesla nouă, un bărbat s-a trezit cu o factură de 14.000 de dolari pentru reparații

Data actualizării: Data publicării:
autoturism Tesla model Y
Autoturism Tesla model Y FOTO: Shutterstock

La mai puțin de 24 de ore după ce și-a cumpărat un autoturism Tesla model Y, un bărbat s-a trezit cu o factură pentru reparații în valoare de 14.000 de dolari.

Shreyansh Jain a declarat pentru Reuters, citată de Business Insider, că o parte a sistemului de suspensie de la mașina electrică s-a rupt în timp ce conducea, având familia în mașină, a doua zi după ce aceasta i-a fost livrată. Mașina avea mai puțin de 200 de kilometri parcurși când, din cauza problemei la suspensie, părți componente au făcut contact, iar Jain n-a mai putut să țină direcția.

O anchetă Reuters, în care sunt citați peste 20 de clienți și 9 angajați Tesla, precum și mii de documente interne, a stabilit că Jain a fost unul dintre miile de proprietari de Tesla care au întâmpinat probleme. Deși Tesla a negat public unele dintre probleme și ar fi încercat să le pună pe seama proprietarilor, compania le-a conștientizat și le-a tratat fără să comunice neapărat acest lucru în mod public.

Tesla, care și-a desființat departamentul de comunicare în urmă cu câțiva ani, nu a formulat niciun punct de vedere legat de aceste situații. Însă Elon Musk a recunoscut în trecut că producătorul auto s-a confruntat cu unele probleme de calitate.

Jain, care acum este fost proprietar de Tesla, a declarat pentru Reuters că familia lui a trecut de la un entuziasm uriaș la revoltă când mașina pentru care a plătit aproximativ 55.000 de dolari s-a stricat atât de repede.

Reuters a spus că, după ce Jain a dus vehiculul la un service Tesla, un angajat i-a spus inițial că nu s-a găsit „nicio dovadă a unei daune externe”, astfel că el a presupus că producătorul de mașini va plăti reparația. Dar mai târziu a aflat că trebuia să suporte el factura în valoare de 14.000 de dolari, după ce Tesla i-a trimis o informare în care i s-a spus că problema a fost rezultatul unei daune „anterioare”.

Prin urmare, Jain a fost pus în situația de a plăti reparația, o bună parte fiind acoperită de asigurarea pe care o avea. Ce-i drept, a scos din buzunar doar o mică parte din sumă, dar prima de asigurare i s-a majorat semnificativ. Reparația a durat 3 luni, iar Jain a revândut vehiculul imediat după ce l-a preluat, cu o pierdere de aproximativ 10.000 de dolari.

Editor : D.C.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Dezvăluiri după ce Simona Halep a abandonat la Trophee Clarins. Ce a pățit înainte de primul tur de la Paris
Digi FM
De ce Regele Charles ține mereu mâinile în buzunar sau la spate. Își ascunde degetele?
Pro FM
CRBL ar avea o nouă iubită, la nici două luni de când a anunțat divorțul de soție. Tânăra care l-ar fi...
Film Now
Tom Cruise, surprins la bustul gol pe o plajă din Mallorca. La 61 de ani, celebrul actor cucerește cu fizicul...
Adevarul
Cum ar arăta Bucureștiul dacă politicienii s-ar ține de promisiunile din campanie
Newsweek
Pensie cu 1.400 lei mai mare la recalcuare, deși s-a pensionat la doar 59 ani. Câte puncte bonus are
Digi FM
Soția lui Cristi Tănase, acuzații teribile la adresa lui: „A strâns-o pe mama de gât!” Fotbalistul, extrem de...
Digi World
A dat peste o adevărată comoară într-o unitate de depozitare abandonată pe care a dat 410 $. Profitul e unul...
Digi Animal World
Momentul când o veveriță însetată se ține după un turist pentru a primit o gură de apă: „E atât de...
Film Now
Jennifer Lopez, detaliul care amplifică zvonurile privind divorțul de Ben Affleck: „Lipsă de integritate și...
UTV
Cine este noua iubita a lui CRBL? Artistul a fost surprins in prezenta unei pustoaice la scurt timp dupa...